عودت کالای خریداری شده تا ۲۴ ساعت :

کاربر می تواند در صورت عدم رضایت از کالای دریافتی در ۲۴ ساعت اولیه ، کالا را برای چییپو برگشت دهد و در صورت عدم تغییر قیمت کالا در وب سایت ، هزینه پرداختی به چییپو را دریافت کند.

نکات :

در صورتی که به هر دلیلی از کالای دریافتی خود رضایت ندارید می توانید  تا نهایتا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا با پشتیبانی چییپو تماس گرفته و انصراف خود را اعلام نمایید.ملاک تاریخ تحویل گوشی ، تاریخ ثبت شده در سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در صورتی که از خرید خود انصراف دهید هزینه ارسال آن برای چییپو  به عهده مشتری می باشد.

هزینه های پرداختی مشتری به پست جهت عوارض و هزینه پست برای مشتری قابل برگشت نیست و تنها اصل مبلغ پرداختی مشتری هنگام ثبت سفارش به مشتری پرداخت خواهد شد.
__________________________________________________________
توجه داشته باشید کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و استفاده نشده باشد.
_________________________________________________________
* کالاهایی که در زمان تحویل به مشتری اختلاف قیمت (قیمت روز) با قیمت درج شده در فاکتور داشته باشند
امکان استفاده از این سرویس را ندارند و صرفا چییپو می تواند قیمت روز را به مشتری عودت دهد.
در این شرایط امکان تعویض کالا نیز میسر است.

وجود مشکل فنی در کالای خریداری شده :

تمامی محصولات عرضه شده توسط چییپو از تاریخ دریافت توسط مشتری دارای ۷ روز مهلت تست می باشند.

نکات :

جهت اطلاع رسانی به چییپو در هنگام وجود مشکل فنی در دستگاه خریداری شده ، مشتری باید ظرف مدت ۷ روز از تاریخ دریافت محصول با تلفن 09126097470 با مدیریت خدمات پس از فروش چییپو تماس بگیرد.

در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان چییپو تایید شد مشتری میتواند محصول را تعویض نماید.

برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به چییپو ،  لازم است کالا با همان بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش بارثاشاپ اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا به چییپو اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات چییپو اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش چییپو اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است  به خدمات پس از فروش چییپو ارسال شود.

چییپو همواره می‏‌کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

با تشکر مستر چییپو