چگونه سفارشم را پیگیری کنم ؟
چییپو بعد از ثبت سفارش برای کاربر پیامک و ایمیل ارسال می کند.
پیشنهاد چییپو برای پیگیری سفارشها ، اقدام از بخش پیگیری سفارشات در نظر
گرفته شده که در وب سایت هم قابل دسترسی است.
همچنین می توانید از طریق بخش پشتیبانی و تلگرام با بخش پیگیری سفارشات ارتباط برقرار کنید.
سفارشم چه موقع به دستم می رسد ؟
سفارشات تهران بعد از ثبت نهایی و بررسی کارشناسان در بخش فروش و پشتیبانی
کالا با پست الوپیک در همان روز ارسال خواهد شد.
سفارشاتی که بعد از ساعت 6 بعد از ظهر در سامانه ثبت شوند فردای آن روز ارسال خواهند شد ،در صورتی که کالا موجود و بررسی شده باشد با هماهنگی مشتری گرامی ، ارسال محصول تا ساعت 11 شب امکان پذیر می باشد.
سفارشات شهرستان هم بعد از ثبت نهایی و بررسی کارشناسان به و صورت پست پیشتاز و یا پست تیباکس ارسال خواهد شد.
سفارشاتی که با پست پیشتاز ارسال می شوند ممکنه است با یک روز و یا دو روز تاخیر به دست مشتری برسد و این تاخیر از سمت پست بوده و چییپو مسئولیتی در قبال این تاخیر ندارد.
شرایط بازگشت کالا به چه صورت هستش ؟
در صورتی که کالای شما ، با انچه خریداری کردید مغایرت دارد و یا مشکلی دارد به صفحه عودت کالا رجوع کنید.
می توانم سفارشم تغییر و کنسل کنم ؟
پس از ثبت سفارش ، در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد امکان تغییر و یا کنسل کردن آن می باشد.برای این کار لازم است سریعا با چییپو تماس بگیرید.
در صورتی که سفارش ارسال شده باشد ، می توانید از ضمانت عودت وجه تا ۲۴ ساعت پس از رسیدن سفارش به دست شما استفاده نمایید.
چگونه می توانم پرداخت آنلاین انجام دهم ؟
با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب ، با استفاده از رمز دوم و کد CVV2 و تاریخ انتقضای کارت می توانید وجه سفارش را پرداخت نمایید.
چگونه می توانم پرداخت آنلاین انجام دهم ؟
با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب ، با استفاده از رمز دوم و کد CVV2 و تاریخ انتقضای کارت می توانید وجه سفارش را پرداخت نمایید.
چگونه مبلغ سفارش را آنلاین پرداخت کنم؟
چییپو در حال حاضر از روش پرداخت آنلاین توسط درگاه های بانک پارسیان و زرین پال استفاده می کند.
همچنین در صورت عدم توانایی پرداخت آنلاین ، می توانید وجه سفارش را به شماره حساب های اعلام شده توسط تیم پشتیبانی واریز نمایید و یا با بخش پشتیبانی بازی ها تماس حاصل فرمایید.